30 січня 2024 року пройшло планове засідання Школи становлення викладача МФК ЗДМФУ. Зазначимо, що психологічна служба коледжу фіксує можливі психологічні й організаційні труднощі, які виникають під час професійної діяльності науково-педагогічних працівників: необхідність бути постійно «у формі», відсутність можливості вибирати здобувачів, емоційної розрядки, надмір контактів упродовж робочого дня, брак часу, перевантаження, соціальна оцінка. При такій роботі день у день напруженість може накопичуватися. Емоційні особливості педагогічної діяльності сприяють виникненню і розвитку синдрому професійного вигорання. «Професійне вигорання» викладача – синдром фізичного та емоційного виснаження, який включає як розвиток негативної самооцінки й негативного ставлення до роботи, так і втрату розуміння та співчуття по відношенню до здобувачів освіти. Для усунення явища професійного вигорання і стабілізації психо-емоційного стану викладачів проведено січневе засідання Школи становлення викладача. Методист коледжу, к.пед.н. Тетяна ЧЕТВЕРТАК, донесла до слухачів заходу, які психологічні техніки допомагають опанувати емоції, пов’язані зі стресом, як розвивати навички регуляції емоцій, яким чином виявляти та залучати ресурси, які вже є, і як поновлювати власні ресурси. Деталізовані техніки виконання, корисні практичні поради, та прояв взаємопідтримки були представлені під час заходу.